Apdrošināšana, kas rūpējas par Tevi un Tavu braucamo!
Aprēķini un iegādājies polisi tiešsaistē tikai 5 minūšu laikā!
Elektroskrejriteņu apdrošināšana darbojas 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā. Segums attiecas uz jebkuru situāciju, kas notikusi Latvijas teritorijā – gan uz ceļa, gan stāvvietā, gan mājas pagalmā
Elektroskrejriteņu apdrošināšana ietver vairāk nekā tikai īpašuma bojājumus – tā aizsargā pret zādzību, bojājumiem negadījumu rezultātā, sniedz kompensāciju traumās, kā arī civiltiesiskās atbildības segumu, ja tiek nodarīts kaitējums trešajām personām vai viņu īpašumam
Apdrošini elektroskrejriteni, velosipēdu, bērna skrejriteni vai citus līdzīgus transportlīdzekļus vienā polisē. Nav nepieciešams katram braucamajam veidot atsevišķu apdrošināšanu – viss vienuviet, vienkārši un pārskatāmi. Lieliski piemērots ģimenēm un aktīviem pilsētniekiem
Traumas gadījumā saņem atlīdzību. Turklāt iespējama arī kompensācija par hospitalizāciju vai invaliditāti, sniedzot stabilu atbalstu atveseļošanās periodā
Ja gūsi traumu, elektroskrejriteņu apdrošināšana izmaksās atlīdzību atbilstoši traumas smagumam
Atlīdzība, ja skrejritenis tiek nozagts vai bojāts negadījuma rezultātā. Elektroskrejriteņu apdrošināšana palīdz segt izmaksas, lai Tu varētu atkal droši doties ceļā
Segs zaudējumus, ja nejauši nodari kaitējumu citai personai vai īpašumam. Noderīga aktīviem satiksmes dalībniekiem pilsētvidē
Strauji bremzējot pie gājēju pārejas, braucējs zaudēja līdzsvaru un skrejritenis atsitās pret veikala metāla konstrukciju, saliecot malas un atstājot redzamus bojājumus. Labošanas izmaksas sasniegtu ~180 €. Ar apdrošināšanu šie izdevumi nebūtu jāsedz no paša kabatas.
Gājējs pēkšņi izkāpa uz ceļa, un braucējam nebija laika nobremzēt. Cietušajam radās ceļgala sasitums un vajadzēja rentgenu, apskati un medikamentus. Medicīnas izmaksas sasniegtu ~200 €. Apdrošināšana šos izdevumus kompensētu, bet bez polises tie būtu jāsedz pašam.
Braucējs, apstājoties pie veikala, nepareizi novietoja skrejriteni, un tas apgāzās, trāpot blakus esoša auto spārnā. Tika saskrāpēta krāsa un izveidojies neliels iedobums. Remonts izmaksātu ap 300 €. Ar apdrošināšanu izdevumus segtu apdrošinātājs.
Braucot pa šauru celiņu privātmājā, skrejritenis ieslīdēja dārzā un sabojāja dekoratīvu laternu un nelielu oļiem veidotu kompozīciju. Mājas īpašnieks pieprasītu ~280 € par remontu un atjaunošanu. Ar apdrošināšanu zaudējumi tiktu segti bez stresa.
Norādi nepieciešamos datus pieteikuma formā
Salīdzini piedāvājumus un izvēlies sev piemērotāko polisi
Veic apmaksu drošā veidā mūsu mājaslapā
Saņem polisi e-pastā pēc maksājuma veikšanas
Saskaņā ar Ceļu satiksmes likumu, ar elektroskrejriteni drīkst pārvietoties viena persona no 14 gadu vecuma. Ja vadītājs ir nepilngadīgs, obligāti nepieciešamas riteņbraucēja tiesības. Maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 25 km/h, un par noteikumu pārkāpumiem piemēro tādus pašus sodus kā riteņbraucējiem
Jā, elektroskrejritenim jābūt tehniskā kārtībā – obligāti aprīkotam ar bremzēm, baltu lukturi priekšpusē un sarkanu lukturi aizmugurē. Vadītājam ieteicams valkāt gaismu atstarojošu vesti. Braucot aizliegts laist vaļā stūri, vest pasažieri, turēties pie citiem transportlīdzekļiem vai pārvadāt bīstamas kravas. Arī citiem satiksmes dalībniekiem ir pienākums nodrošināt, lai elektroskrejriteņu lietotāji netiktu apdraudēti. Cieņpilna attieksme un noteikumu ievērošana ir drošas satiksmes pamats.
Elektroskrejriteņu vadītāji drīkst braukt pa ietvēm, veloceļiem, brauktuvēm (vietās, kur tas atļauts), kā arī sabiedriskā transporta joslām, ja tas atļauts velosipēdistiem. Uz ietves priekšroka vienmēr ir gājējiem, un ātrumam jāatbilst viņu kustības tempam. Pa brauktuvi drīkst pārvietoties tikai tad, ja atļautais ātrums nepārsniedz 50 km/h, turklāt jābrauc vienā rindā un iespējami tuvāk labajai malai. Pirms sabiedriskā transporta pieturām un gājēju pārejām ātrums jāsamazina.
Elektroskrejriteņu vadītājiem un pārējiem satiksmes dalībniekiem jāievēro savstarpēja cieņa. Transportlīdzekļu vadītājiem ir jānodrošina, lai viņu rīcība neapdraudētu elektroskrejriteņu lietotājus, savukārt pašiem braucējiem jāievēro CSN un jārūpējas par redzamību un paredzamību uz ceļa